Pressemeddelelse: NFH – Altid i bevægelse

MÅLET ER NÅET

Det er med glæde at Guldborgsund Håndbold ApS / NFH kan oplyse at den ønskede indskudskapital til styrkelse af den samlede egenkapital i klubben nu er nået.

Ved et møde på Nykøbing F. Teater iværksatte klubben en plan for udvidelse af egenkapitalen via indskudskapital med min. 2.000.000 DKK

Det er sket ved indskudt kapital i tre niveauer, med beløbende
50000,- , 100000,- eller 200000,- Kr.
pr. indskudskapitalaftale.

Den øgede indskudskapital skal sikre fundamentet for NFH’s ambitioner for fremtiden. Der er med andre ord, IKKE tale om indskudt kapital der skal indgå i driften – men derimod sikre at NFH kan tegne spillerkontrakter på den lange bane og også i fremtiden være med i den sportslige top af dansk og europæisk håndbold – samtidig med, sikrer den samlede nye indskuds- og egenkapital forøgelse at NFH kan handle hurtigere i sårbare situationer forårsaget af eks. skader i truppen.

BRED OPBAKNING

Vi er af den overbevisning af fællesskabet i NFH er stort, men er mildest talt positivt overrasket over den brede opbakning og tillid i vores region til NFH og fremtiden for tophåndbold på Lolland-Falster.

Adskillige NFH Partnere har set en god idé i fremtidssikring af klubben via indskudskapital, og sikrer dermed fremtidens udvikling af NFH’s LigaHåndbold.

Også flere private personer har valgt at støtte op om projektet, og det er ovenikøbet i stor grad.

NFH SUPPORTERS

Nfh’s Officielle fanklub – NFH Supporters støtter også op, og har på samme vilkår indskudt kapital hos NFH.

“Det er så stærkt at NFH Supporters støtter op om dette projekt for sikring af fremtiden. Vi ved de er der hver gang – både ved hjemme- og udekampe på dansk og udenlandsk grund. Uden NFH Supporters, havde vi slet ikke haft den samme succes som vi har idag. Når de så også går ind med indskudskapital, bliver vi endnu mere stolte og glade – Det er ægte fankultur med hjertet”, udtaler NFH’s Kommercielle Direktør – Kristian Jakobsen

NFH VIL MERE ENDNU

I skrivende stund, er vi fortsat i dialog med flere mulige partnere, og vi er fortsat åben for dialog med endnu flere, hvis der skulle være interesserede mulige partnere til udvidelsen af indskudskapitalen.

Så sidder du inde med et ønske om et uforpligtende møde om mulighederne og projektet, så tøv ikke med at kontakte os – Vi har fortsat plads til flere i projektet.

SIKRING AF SPORTSLIG SUCCES – LANDSDÆKKENDE & EUROPÆISK

NFH Bestyrelsesmedlem – Kennet Berlin udtaler, “Vi er så glade og taknemmelige over den brede opbakning til projektet, og er klar til at gå i maskinrummet for at sikre en god trup for fremtidens nye NFH, som ALTID ER I BEVÆGELSE”.

EVT. HENVENDELSE BEDES RETTET TIL:

Bestyrelsesmedlem, Kennet Berlin

Kommerciel Direktør, Kristian Jakobsen